After Work å Mary Kay

Då var bokningen till Monty Roberts klar. Idag köper jag biljetterna :) Så då blire Umeå ryttarförening den 11e maj! Kul! Marie här från västmark följer med mig och vi får se om kanske Mirja från selet oxå hänger med. De beror på hur hennes karl jobbar. Hoppas hon kan hänga med, de vore så kul om vi blev några stycken.

I helgen var de after work i byahuset. Riktigt trevligt och god kycklingrätt! Ebba, Krilles dotter var kvällens charmtroll. Hon satt där i sin baby stol och var överlycklig över att vara på "kalas" hon sparkade med benen och viftade med armarna och log med hena ansiktet nästan hela kvällen, hon kunde liksom inte sitta still och hon var SÅ glad!image70
Måste bara säga att jag beundrar min lillebror för att han är en sån himla fin pappa!
Tänk, han är 16 år och fixar det så himla bra!  Snacka om att jag är en stolt storasyster :)

När after Worken var klar drog Simon med en massa folk från byn på efterfest hos oss. Simon bjöd på whiskey och jag blandade groggar hela kvällen och så spelade vi musik och Sture och Kattis drog igång och dansade i vardagsrummet :) Riktigt kul stämning, men kvällens stora frågetecken var, varför gick Leif hem först av alla? Och varför hade Patrik en sten på näsan när Tomas körde förbi honom och erbjöd honom skjuts när han kom ranglande efter vägen? Djupa frågor som vi aldrig får svar på :)
Mot slutet av festen ville Ingela, min granne som har sin dörr bara några meter från min (vi bor vägg i vägg om man säger så) bjuda oss på galliano så då bar det av dit en sväng sen började klockan vara mycke så då var de bara att gå hem å sova.

Söndagen var man lite sliten men på kvällen piggnade man till när Helena hade bjudit in mig, linda,mamma å lisemaj på sminkträff. Hennes svägerska är sminkkonsult från Mary Kay och ville visa oss några produkter. Så vi fick göra en ansiktsbehandling och så fick vi hjälp med att välja ut en bra foundation som passade vår hudtyp. De var jätteskönt att få rå om ansiktet lite extra och den där foundationen som jag provade blev jag helt förtjust i, så ni kan ju gissa om hon lyckades sälja lite grejer den där kvällen! jag köpte bara det minsta paketet med ansiktstvätt med lite skrubb i och en ansiktskräm och så foundation. Helnöjd är jag!  Dessutom var det så roligt att ha med sig Linda på det där, alltså de där med att vara Mary Kay konsult skulle passa henne som handen i handsken. de sa jag åt henne och det tyckte tydligen Anette, hon som var konsult oxå för hon hade frågat henne om det när hon beställde sina varor. Du borde nappa på de där Linda :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gick in på internet och kollade vad det kostade att bli det och man måste köpa ett typ "startkit" för 1500 kr, så där försvann chansen att jag ska bli det. Kan inte lägga ut så mycket just nu, har ju nog mycket skulder som det är.

2008-04-29 @ 18:10:47
URL: http://liiindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0