Maskinvisning

I torsdags for jag, brorsan, Oskar å Johan iväg till flarken i skellefteå för att kolla på maskinvisningen som lantmännen hade anordnat.
 
Var en riktigt bra visning och kul att göra nånting annat för en gång skull :) 
Men jag måste bara säga att jag kände mig lite malplacerad för när vi stod där på fältet och alla ekipagen skulle visas så upptäckte jag att jag var den enda kvinnan i hela församlingen.... Då saknade jag dig Lena, den enda kvinna jag vet än så länge som oxå skulle vara intresserad av en sån här grej =P  synd att du bor så långt bort!

 
Jättefendt med slåtterkross på 12 meter! brorsan som ändå är rätt lång poserar vid framdäcket =P


 Min drömtraktor! Både jag och brorsan blev lite kär... Valtra N101 . Tänk om de skulle bli en sån i framtiden!


        

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill också gå på maskinvisning. Sist det var här så tävlade jag dressyr. Vem vill inte ha en Valtra N101? Men vem vet, nästa år kanske det känns lite mer realistiskt för mig att byta traktor...

2008-09-23 @ 11:35:21
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0