Kossor på stranden

Varje dag samlas korna nere vid stranden och ligger där å har de skönt och idisslar, ja smög såklart dit och fotade :)











Hittade en hel hög med musselskal som nått djur måste ha samlat ihop. Fick mig att tänka tillbaka till när ja var liten flicka och gick och letade efter levande musslor vid strandkanten. En gång hittade jag en som inte var öppnad. Ja tog hem den och öppnade den men sen förklarade min storasyster att den dog av det och då var de inte lika kul längre.
Här var de iallafall nån som hade haft storkalas, måste ju vara en riktig delikatess för fiskmåsarna. Nu tror jag att ja borde gå och sova för nu sitter ja å skriver om musslor och måsar....!

Natti natti =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0