Min å Lindas ridtur

Har ju inte direkt varit så aktiv med att blogga på sista tiden, så jag har missat att skriva om min å lindas ridtur.
var säkert en månad sen vi var ut. Kallt var de om man jämför med hur varmt de har börjat bli nu. Men just då kändes de som ett perfekt ridväder förutom att vi inte fick så mycke sol som vi ville ha! For en lång sväng ända till skog och förbi Marie å Patrik och sen hem. Riktigt härligt var det och kul att ha med sig Linda så vi hann surra lite om allt möjligt. Tycker du ska komma snart igen gumman,för nu är de ännu bättre ridväder :) Här kommer lite bilder på Linda och min häst Diana.
 Å jag red min fjording Rolle :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja inte är du snabb på att uppdatera bloggen inte. :p Men nu börjar det ta sig. ;) Kommer gärna och rider nån dag, snart är det ju vår så då måst vi passa på när det blir lite varmare!

2008-04-03 @ 18:23:34
URL: http://liiindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0