Inte så lyckat...


Till vänster är en gammal trasig pick-up pinne, till höger en ny... av FEL sort!!
Hade precis skruvat bort ca 20 trasiga pinnar och skulle precis börja sätta dit de nya när jag upptäckte att traktorcity skickat fel pinnar!!
Så nu måste jag vänta till måndag innan jag får ihop pick-upen.  Suck, jag som ville få det fördigt och kanske rulla redan i morgon. Känns konstigt att vi inte har börjat med första skörden än. men va gör man när de regnar en hel vecka. Annars brukar vi ju i vanliga fall vara igång just efter midsommar.


Kommentarer
Postat av: Marie

Nä stackare! Och nu verkar ju vädret bli sämre igen, hoppas att vi slipper regnet bara...

2008-06-30 @ 09:09:27
URL: http://lappurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0