Smutsigt jobb!

Nä ingen fransk manikyr/ pedikyr eller va de nu heter hehe
Ja är en riktig lortgris på jobbet och skulle verkligen inte passa i långa vackra välpolerade naglar (även om jag gärna skulle vilja ha sånna vid tillfällen då man vill va lite extra fin)




Idag har jag vart till piteå och köpt nya framdäck till Deutzen. Kolla in de gamla, så nötta!
Har verkligen sämst orienteringssinne, tur att Simon kunde guida mig via telefon för jag körde fel flera gånger. Skämmigt... Tack sötis!



Sen var de dags för det här! Byta pick up pinnar på rundbalspressen. Usch hata!  Jävulskt trist för en som hatar att skruva. (nee ja behöver ingen som viskar i mitt öra att ja kanske har valt fel jobb om jag hatar att skruva) Önskar bara att ja hade massor med pengar att sätta sprätt på så skulle jag lämna in sånna här trista saker till en verkstad.

Kommentarer
Postat av: Lena

Här har du en till som valt samma jobb och också hatar att skruva. Finns så mycket roligare att göra av tiden.

2008-06-28 @ 03:45:05
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0