Midsommar

Jaha då var det midsommar :)  Jag har ingenting planerat inför kvällen, känner faktiskt inte för att göra nånting speciellt.. de får bli det de blir.
Gick faktiskt på stan några timmar idag. Vissa affärer hade ju öppet bla. hemtex där jag fyndade två lyktor och ett par vita fina plastblommor för halva priset, allt blev tillsammans bara 160 spänn!  har länge velat ha sånna där lyktor, de
är ju så fina! 






Plockade en liten söt midsommarbukett, plockade en åt farmor oxå och for med den till henne. Lilla farmor har nog inte så länge kvar att leva, hon är så svag och trött. Hon var iallafall vaken när jag kom och hon hörde allt jag sa och hon blev glad för buketten med blommor från västmark.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0