Grillfest :)

I lördags bjöd jag och Simon Linda och John på grillat. De var supergott, ja skulle kunna äta grillat varje dag :)
Drack lite goda alkoholhaltiga drycker oxå så vi blev lagomt lulliga . Simon körde ju igång sin bier-trinken-maskin som jag kallar den. Alltså en sån där fin ölpump som alla killar drömmer om att ha i köket. (den har dock inte blivit så flitigt använd har simon erkänt, men ikväll skulle den minsann användas!) blev en riktigt rolig kväll iallafall  :) Vi får göra om de snart igen! 

image128



  tack å lov blev inte jag med på nån av bilderna för jag stod bakom kameran hehe :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hojja, sista bilden syntes utväxten på. Måste färga håret! :P

2008-05-27 @ 19:01:54
URL: http://liiindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0