Höst

Hösten är vacker så länge löven är kvar i träden.. när de faller känns allt bara så grått och trist. älskar fota naturen och allt i kring mig så nu har jag gjort mig själv en tjänst och köpt en systemkamera som jag verkligen är supernöjd med!
Självklart har jag tagit med mig den och fotat lite när jag fått lite tid över på jobbet. Förra veckan röjde vi "Skogen" som växt upp runt dikeskanterna på en av åkrarna jag arrenderar. Slyn hade växt in nästan 5 meter på de värsta ställen så det behövdes verkligen!
Till hjälp hade jag morsan och farsan och Eskil som sen kom och körde bort riset. Toppenfina höstdagar fick vi medan vi jobbade, sen blev vi klara lagomt till första snön och regnrusket!


Farsan och morsan & Nelly, kaffepaus :)



Nelly var såklart  med oxå :)


Farsan och Eskil


Eskils ekipage



Kommentarer
Postat av: Linda

Om man ändå hade råd med en sån kamera, blir så himla fina bilder! Är det samma kamera som du hade innan?

2008-10-05 @ 17:24:24
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad är det för kamera du har köpt? Jag blir avundsjuk, vill också ha en system men någon gång så...

2008-10-05 @ 20:14:01
URL: http://livetpalandet.blogg.se/
Postat av: henrik

Blev det en nikon el canon?

2008-10-05 @ 21:11:25
URL: http://hsp.pixbox.se
Postat av: Heidi

Har du övergivit Canon? Nu blir jag ju besviken.. ;O

Kul att du är nöjd med kameran iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0