Valtraresan

Har hunnit vara på valtraresa! Resan var hur kul som helst från början till slut :)  kring 60 pers var vi och ja måste säga de att det var ett riktigt trevligt gäng! Var väldigt blandade åldrar och mest män, tror vi var fem kvinnor! men de gick hur bra som helst och vi hade SÅ trevligt. Blev ju såklart mycke krökande när man åker på en sån där tripp, endel var konstant fulla haha. Men tycker ändå i de stora hela att vi var ganska skötsamma hela bunten. Inga skandaler alls!


Förfest i bussen efter att vi varit på valtrafabriken. Lägg märke till våra vackra Valtra mössor som vi fick på fabriken haha!


Här tillverkas traktorerna på löpande band!


Däckmontering


Cool, kan ja få den???


Uppradade för provkörning!!


Två av mina favoriter som ja provkörde.


Testbanan



De mindre storlekarna.


Bjässen!


Vimmelbild med självaste chefen för Valtra. Han var med på middagen en av kvällarna.

God mat, trevligt folk, gott om dricka och bra upplägg av resan. Jag är helt enkelt jättenöjd! 
Saknar dock många av resenärerna, vi hade ju så kul ihop!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh. Jag hade också velat vara på valtraresa!!! Vad roligt!!!



Kul att kalvningarna börjat, jag får vänta ett litet tag till på mina.

2009-02-22 @ 11:04:40
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0