Utmaning

Lena (www.livetpalandet.blogg.se) utmanade mig och givetvis antog jag utmaningen =)


4 av mina favoritprogram på tv.

-CSI
-Höök
-Bonde söker fru
-100 höjdare

4 saker jag gjorde i går.

- Städade
- Tog hand om djuren
- Tog en whisky hos grannen efter att ja skottat åt honom.
- Satt på internet

4 saker som jag ser fram emot.

- Utöka min verksamhet
- Tona håret mörkare =P
- En resa som ja hoppas på att ja kommer unna mig till hösten! 
- Höskörden

4 av mina favoritresturanger

- oj jag som äter ute SÅ ofta haha... Waldorf...blir ju typ bara luleås mest kända =P
- Österns pärla
- Får man ta korvgubben?? haha
- En libanesisk resturang i sthlm, minns ej va den hette, men de var ett jädra drag där!

4 saker på min önskelista

- Hus
- Pengar
- L70
- Pick up


4 personer jag utmanar.

Emma
Linda
Syrran
Linnea

Kommentarer
Postat av: Lena

Jadu..vem vet ;)

2009-01-07 @ 12:06:27
URL: http://livetpalandet.blogg.se/
Postat av: syrran

Haha korvgubben!! ;) den var som typiskt dig ;D

2009-01-07 @ 18:27:47
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenare, länge sedan jag kikade in, har du det bra?

2009-01-11 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0