De här med blogg å privata saker

Hej å hå alla mina läsare! Ja har tappat lusten här ett tag med att uppdatera min blogg och mina övriga internetsidor oxå för den delen.
Har haft en inkräktare på mina personliga saker på internet, vilket har fått mig att inse vilka risker det finns med internet, att alla inte vill en väl hela tiden. Nån har lyckats knäcka mina lösenord och härjat fritt på min mail och facebook och gud vet var. Nu kunde jag inte heller logga in på bloggsidan, men det kan vara för att jag blivit virrig av alla nya lösenord och kanske skrivit in fel. Det är löst nu iallafall och jag hoppas jag slipper problem med det här i framtiden.
Har iallafall fått mig en riktig funderare på om det verkligen är så klokt att blogga, tänk bara så mycke information man lämnar ut till okända personer. Men så länge man inte lämnar ut hela sitt privatliv så tycker jag det är positivt med bloggar. Jag gillar att läsa mina vänners bloggar eftersom jag inte hinner träffa dem så mycket och så är de ju vissa andra bloggar man har fastnat för oxå.

hur som helst så hoppas jag nu att jag får ha mina intenetsidor i fred. Jag kommer fortsätta blogga om mitt bondeliv och lämna ute de flesta smaskiga detaljerna i mitt liv som ändå inte angår nån annan än mina nära och kära.
Ja skriver mest om mitt jobb eftersom de är så mycke mer än ett jobb för mig, en livsstil helt enkelt. Jag vill ha kvar min blogg länge och kunna gå tillbaka och läsa om saker som hänt och minnas tillbaka.

  ciao //Eve


Kommentarer
Postat av: Eva-Britt

Hej Evelina, hoppas Tösen har blivit mindre "blyg" nu.

PS Bente har lugnat sig

/E-B

2009-08-24 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0