Tripp till Maria

I helgen var jag, Emma och Jennifer och hälsade på Maria, hennes sambo Christian, deras dotter Aimee och deras lilla leonbergervalp Costello.  De har flyttat ut på landet till ett hus utanför gunnarsbyn och håller på att rusta för fullt. Ska bli så kul att se hur de kommer bli när allt är klart!  Vi hade iallafall jättetrevligt, var längesen alla vi tjejer var samlade hela gänget.

Jag blev sååå kär i deras valp Costello! Han är ju samma ras som min Nelly så nån gång i framtiden kanske det blir valpar =) Tog några bilder med mobilen.


Sötbabyn








Maria och Costello


Kommentarer
Postat av: Emma

men jag måste ändå säga att min arm var snyggast!;)

2008-08-20 @ 19:24:01
Postat av: Linnea

Gud så söt han var:)

2008-08-20 @ 23:02:22
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0