Julbord i byahuset

I helgen hade vi vårt julefirande i byahuset. Ja var med i gruppen som ordnade julmaten så vi har haft några hektiska dagar när vi köpt in all mat, planerat och fixat och tillagat, blev rätt mycke att göra eftersom vi blev hela 80 pers!  De blev iallafall lyckat och jag fick min efterlängtade julmat :) Kommer bli tungt det här att försöka gå ner några kilon så jag kommer i alla mina jeans. Just nu är det jobbigt att få igen knapparna kan ja lova haha =) tror ja får spara bantningen till efter jul!! känns inte så motiverat att börja med nå sånt nu...

Har bara hunnit med två julbord i år.... Lrf ungdoms och så byahusets. Ja vill på fler! De är ju så himla gott, men tyvärr verkar ingen av mina vänner ha samma aptit på julbord som jag =/
Får väl nöja mig med julafton då.

Tog några bilder på söt Ebba (brorsans å linnos dotter) som jag bara måste lägga upp =)


Sötaste Ebba!


   


Fick en julklapp av tomten



Syrran, brorsan, Linnea å Ebba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0