Sthlm

I torsdags åkte jag å syrran till Sthlm för att hälsa på vår kusin Camilla å hennes man Micke.
Fick äntligen se deras nyköpta hus i bromma, det var jättefint!  gångavstånd till tunnelbanan, stor tomt, och ett lungt område, helt perfekt för dem :)
Jag och syrran var ju inte direkt sena på att börja shoppa så de var väl de första vi gjorde när vi vaknade på fredan, sprang runt där bland butikerna tills klockan började bli kring fem, sen kom vi på att vi ju glömt att gå på systemet! Å vi skulle ju ut med jack den kvällen. Ja ställde in radarn på systemet och lyckades konstigt nog nästan hitta dit utan att fråga nån, de var som om ja kunde lukta mig till spriten haha skämt å sido, men vi hittade systemet och fick köa in =/  snacka om att ja saknade lugna luleå då... hur ofta får vi stå i kö för att komma in??

Käkade god middag med Camilla å Micke och fick oss några stänkare av micke som är en höjdare på att blanda drinkar =D  sen var de bara att rusa till tunnelbanan!



Jag och syrran i tunnelbanan =)



Blev sena till Jack men vi hann med lite förfest hos honom och han fixade som vanligt Emelies makeup :) Jättefint blev det!


Jack fixar :)


jag å Jack

Sen började vi vår långa vandring till krogen, ja tror vi gick genom halva stan! Ja var så less på att gå så ja var tvungen att köpa lite tröstchoklad i en kiosk. Fyllde hela väskan på chokladkakor och gick där å åt medan syrran å Jack rusade på... Väl framme så hann ja bara dansa till några låtar sen mådde ja så illa av all choklad så ja var tvungen att gå ut å ta frisk luft....Hängde där på klubben ett tag sen ville jag (tråkmånsen) hem.

Blev rädd för några invandrar killar i t-banan då min fantasi skenade iväg hehe, ja är i storstan för sällan tror jag bestämt =/

hemma i bromma råkade fylltrattarna sätta nyckeln i fel lås, alltså i ett hus som inte var kusinens utan hennes grannes.. huvaligen va tur att ingen var hemma där. Allt kan man då lyckas med haha.

Lördag blev de shopping igen å lugn hemmakväll vid tvn.

Söndag åkte vi ut till barkarby och hittade en massa märkesjeans för en billig penning, perfekt då ja knappt kommer i några av mina jeans längre.... usch har fikat för mycke på senaste tiden.

Hann följa med Camilla till stallet och träffa hennes häst oxå, han var så fiin :)




Kusin med sin häst




Tjugo i elva på söndagkväll gick planet hem, tror ni ja möttes av en glad hund!
Hon var så glad så hon råkade knocka mig så ja bet mig i tungan å fick en fläskläpp haha
knäppa hund! Katterna var oxå glada över att ja kom hem, de sov på mig hela natten =D
Borta bra men hemma bäst!


Kommentarer
Postat av: Linda

Aaww, djur är för söta. :)

Du såg annorlunda sminkad ut på bilderna, eller så kanske jag bara inbillar mig. Dina ögon såg annorlunda ut iaf. :)

2008-12-09 @ 12:33:55
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men det var fint så nog vågar du ha så mer gånger. :)

2008-12-09 @ 22:34:12
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: din syrra

Hej du, vet du vem Jack har gjort bukett åt i helgen? Din favorit Gynning! :P hehe... du kan ju läsa om det på hans blogg om du vill =)

2008-12-13 @ 21:02:59
URL: http://zzzmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0