Arabutställning

Igår for jag, Linnea (brorsans tjej) Ida (grannens dotter) och Lydia (Linneas lillasyster) och såg på arabutställnningen som hölls på piteå ridklubb. Var fem araber från västmark som skulle ställas ut varav tre hingstar. Tyvärr tog batteriet slut i min kamera så jag hann inte fota nån av hingstarna!! Snacka om att jag blev less... dessutom glömde jag mitt braiga objektiv som som jag kunde ha använt så jag fick fina närbilder även på avstånd. Så fotandet gick åt skogen för mig den dagen, men jag fick ju se skönheterna iallafall och Linnea hade bättre tur med sitt fotograferande och fick massor av fina bilder. Ska sno några bilder sen på hingstarna från västmark så jag får visa vilka skönheter som finns här =)  
Var iallafall en rolig dag, vi käkade på sunes medan det var lunchpaus och jag hann med att göra bort mig i trafiken (som jag ofta gör när jag är i piteå)  råkade missa att jag körde om en bilkö och kom körand i mötande bilarnas körfält, då tutade några av de bilarna som jag just kört om och jag insåg misstaget och fick skamset backa tillbaka... så skämmigt! men men de är jag i ett nötskal när jag är i en stad som jag inte är riktigt säker på..

Här kommer några av mina bilder från utställningen.


Ruskigt vacker fux, alldeles guldfärgad man!




 
Ungstoet Habebti som ägs av Marie Andersson från Västmark. Här kom det just en regnskur!




Godania sto från Västmark, ägs oxå av Marie Andersson, rids av Ida, min grannes dotter.







Habebti igen.




Jag tror det här var en avkomma av Primo! Vann sin klass.






Kommentarer
Postat av: Jeanette lampinen

Fiiina araber :)

2008-07-20 @ 19:08:08
Postat av: Emma

Oj vad vackra =)

2008-07-23 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0