Första skörden

Ja blir tokig på de ostadiga vädret. Nu regnar det igen och jag har hö liggandes på tre åkrar. Blev 80 balar idag under eftermiddan sen blev det fel på rundbalspressen och då var klockan redan kring tio så de var bara inse att vi inte skulle hinna mer ikväll.

Har inte gjort så mycke annat än jobbat med slåttern nu i lite mer än en vecka.. internet har inte funkat och jag har varit ruskigt hemlig, inte hört av mig till nån av polarna... förlåt, men jag har helt enkelt inte hunnit. Ja har inte ens hunnit rida....

Har bara bott i dessa två fordon...





(bilder från ifjol)


Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att se att du lever. ;)

2008-07-10 @ 10:08:35
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0