Tack Linda :)

I fredags var en sån där dag då ja sov alldeles för länge, kände mig dålig för att jag sovit bort halva dan å bestämde mig för att göra bort en massa jobbiga saker på stan. Började med att åka till grönlunds på storheden och fixa ny slang till högtryckstvätten sen blev det coop å handla lite mat. kände mig som världens risigaste och hade alldeles för varm tröja för det fina vädret. Ja ville bara hem!
På vägen ut från cooop så gick jag förbi Sambo där Linda jobbar, ställde ner mina tunga matkassar å pustade ut å surrade lite med henne. Hon fick mig på bra humör igen och började visa mig deras klädnyheter och de slutade med att hon hade lurat på mig fyra jättefina tröjor ;)  Blev så nöjd och en aning fattigare =P Vad är det med kvinnor och shopping egentligen?! Kul är de iallafall!
I veckan ska vi hitta på nå Linda å jag, var alldeles för länge sen.
Tycker vi hade riktigt kul på våran förra fest oxå hos syrran, en repris på den önskas!! Ja lovar att ja inte ska mobba er för rockband nå mer, ja har själv börjat träna gitarr hero med Richard nu. Är fortfarande sämst, men övning ger färdighet!



Jag, syrran och Linda på förra festen vi hade.

Kommentarer
Postat av: mli

ja verkligen - mer girls night out, tack! hihi.. visst är det kul med guitarhero när man väl har börjat ;) svårt att sluta! kramar från systeryster

2009-08-02 @ 19:54:49
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Linda

Aw, kul att man kan glädja någon med så lite. :)

Ja det tycker jag också, blev ju inte nu i helgen så vi får försöka boka in nån annan helg! Bra att du övar så du kan rocka med oss, men man behöver ju inte vara duktig. ;)



Men vi hörs i veckan gumman så hittar vi på nå!

Puss!

2009-08-02 @ 23:00:51
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0