Sjuklingen

Igår kom febern.... jag har legat död hela natten å hela dan idag. Men på eftermiddan var de dags att vakna till liv och gå och sköta om djuren. Hur sjuk man än är så måste man ju såklart ut till dem :)  Är iallafall bra att jag har dikor som mest sköter sig själva bara man ser till att de har mat, rent att ligga på å tak över huvudet. Hade varit värre om ja hade mjölkkor, det hade jag inte orkat med idag. Men då hade jag å andra sidan haft råd med en avbytare =/
Har hunnit med några filmer, riktiga kärringdramor/komedier som jag både buar och hurrar för.
 
Ps. I love you var en helt underbar kärleksfilm, jag låg där i soffan och bölade och tänkte att om nån skulle se mig i fönstret så skulle de ju tro att ja höll på att bryta ihop, nästan lite skämmigt hur mycke gråt filmen locka fram, men den var ruskigt bra. Handlade om Holly, (hillary swank) som mister sin man Gerry (gerard butler) i en hjärntumör och efter hans död börjar det komma brev till henne som han i hemlighet skrivit och planerat att de skulle komma med jämna mellanrum och i breven hjälper han henne att gå vidare, varje brev avslutas med ps. I love you.....
Hyr den!
  


  Min brors flickvän, var oxå väldigt bra, trodde den skulle va trist som alla andra sånna där fjantiga filmer, men den här var rolig och romantisk och dessutom älskar jag Steve Carell och de var kul att se honom i en roll där han inte bara fånar sig hela tiden :)  så hyr den oxå!

 Margot at the wedding kan ni skippa, den var inte alls nå vidare... långtråkig, svart humor och ett riktigt dåligt slut. Trodde den skulle va bra när min favorit Jennifer jason leigh var med och även jack black... visst, de är ruskigt bra skådespelare, men storyn vara bara så dålig.

 A love song for Bobby Long, den har ja sett flera gånger och blir som aldrig less....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0