Sommar

Det har hänt mycke i sommar, de gör det alltid på en bondgård. Skörden gick bra, kossorna är ute i det gröna och betar, jag bygger hagar jämt och ständigt och betesputsen och röjsågen går för fullt. Det är mycket att tänka på för att få det så fint som möjligt i hagar och kring åkrarna. Har inte hunnit vara och fota i vår nya beteshage i solberg, men det kommer snart bilder på det oxå. Den hagen blev så bra och stor är den!  lärde känna markägaren och hennes släkt tack vare det arrendet och de visade sig vara hur trevliga som helst och jag ångrar inte en sekund allt jobb vi har fått lägga ner med det projektet. kommer även bilder sen på ungdjuren som betar på annat håll i vår lilla by.  Här på bilderna är några av mina dikor och så mina vackra hästar :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0