Tiden som varit...

Kommer aldrig igen. Var rädd om de fina ögonblicken i livet och minns dem med glädje. Jag köpte min kamera för att jag är en sån livsnjutare och älskar att kunna föreviga vackra vyer, ögonblick i livet, personer och händelser av olika slag med hjälp av ett fotografi.  Fotografier betyder så mycke för mig.  Därför grämer jag mig enormt mycke över att jag inte tog mig tiden att be Ida, min grannes dotter att ta sig tid några minuter med sin systemkamera och fota mig och Diana när vi red omkring på vår gröna fina äng, barbacka i sommaren med alla vackra färger och Dianas vackra hållning och mjuka rörelser och vinden som blåste i mitt hår när vi galloperade fram. Jag hade gett vad som helst för en sån bild.  Tur att jag har mina fina minnen kvar iallafall....


Diana
Idas foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0