Västmark by night

Jag och Richard var ute med båten en kväll när de var så där riktigt vackert ute. Åskan låg i luften så på slutet av våran båtfärd blev vi faktiskt lite oroliga att vi hade tagit oss för långt hemifrån för att hinna hem innan blixtrarna började närma sig båten. Vi hann hem,men regnet hann ikapp oss :)


Gården sett från sjön



Sjöstugan våran i kanten och grannarnas hus


Strandremsan där mina kor betar, hagen fortsätter låångt bort, nästan längs hela sjön.




Solberg, grannbyn, även där har jag kor på bete.




Nelly


Över till andra sidan sjön


Ingemars lagård, där nedanför ligger mina ungdjur och idisslar!


Ännu mer hage.




Jag i fören


Richard kör!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nå ni är så fina tillsammans :)

2009-07-30 @ 22:18:11
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: mli

vad vacker himlen var den kvällen =) mysigt värre!

2009-08-01 @ 10:04:40
URL: http://zzzmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0